Menu

Giełda idealna

Giełda idealna
Systematycznie rośnie liczba miejsc, na których znaleźć można potencjalnych partnerów do współpracy. Na pierwszy rzut oka jest to zjawisko bardzo pozytywne. Dowodzi rozwoju branży i zwiększa szanse na wejście na rynek oraz przetrwanie na nim małych firm. Niestety nie zawsze. Wybór miejsca, w którym zamierzamy pozyskiwać współpracowników jest niezwykle istotny, dla naszej firmy.

O jakości giełdy nie świadczy bowiem liczba zarejestrowanych użytkowników, a ilość zamieszczanych przez nich ofert. W wielu miejscach mimo imponującej liczby użytkowników, trudno jest odszukać, choć jedną aktualną.

Innym ważnym szczegółem, jest minimalizm, czyli brak szczegółowych danych dotyczących zarówno zleceniodawców jak i zleceniobiorców. Tego typu sytuacje zdarzają się głownie na nowo otwartych darmowych serwisach, które w ten sposób starają się pozyskać użytkowników.

Dla spedytorów jak i zleceniodawców, taka” strategia marketingowa”, oznacza dodatkową pracę, polegająca na samodzielnej weryfikacji danych kontrahenta, co w dzisiejszych czasach jest zadaniem niełatwym, ale i nie niemożliwym.
0
X