Menu

Zalety korzystania z usług platformy wysyłkowej

Zalety korzystania z usług platformy wysyłkowej

Wysyłanie paczek dzięki platformie wysyłkowej jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Dla osób, które potrzebują wysłać kilka paczek jednocześnie takie rozwiązanie okaże się najlepszym wyjściem. W specjalnym panelu można bez przeszkód nadawać paczki i śledzić ich trasę.

Czym jest platforma wysyłkowa?

Platformy wysyłkowe, takie jak np. Sendit.pl oferują wygodne przesyłanie i odbieranie paczek za pomocą internetu. Oferta kierowana jest zarówno do osób prywatnych, jak i do przedsiębiorców, którzy szukają oszczędności w firmie. Nie ma limitu paczek, które użytkownik może wysłać lub odebrać. Na przykład, w przypadku świąt, gdy chce się wysłać kilka prezentów bliskim z różnych części kraju i świata, wystarczy wejść na stronę, wypełnić odpowiednie formularze. Potem pozostaje już tylko zapakowanie przesyłki i umówieniee kuriera, który zajmie się resztą lub zaniesienie paczkę do punktu czy maszyny paczkowej. Podróż paczek można na beżąco śledzić w panelu użytkownika, niezależnie od tego, jakimi przewoźnikami się je wysyła.

W przypadku klientów biznesowych, którzy często nadają większe ilości paczek za pośrednictwem jednego przewodnika, często naliczane są atrakcyjne rabaty. Istnieje również możliwość przesyłania w kraju i za granicą całych palet towarów, również taką opcję załatwia się całkowicie przez internet. Dodatkowo, użytkownik ma do wyboru w jednym systemie aż siedmiu najpopularniejszych przewoźników.

Jak można zapłacić za wysyłkę paczek?

Za wysłanie paczki za pomocą platformy można zapłacić online – prepaid (np. za pomocą karty, BLIK-a czy e-przelewem) lub postpaid (przelewem po otrzymaniu faktury lub gotówką u kuriera). List przewozowy udostępniany jest po zalogowaniu na platformie oraz przesłany na email. Taki dokument należy wydrukować i nakleić na paczkę. Firmy, które chcą skorzystać z wysyłki paczek, mogą również zapłacić za zlecenia przelewem po otrzymaniu faktury VAT. Aby rozliczyć się przelewem, należy po otrzymaniu faktury przesłać platformie skany dokumentów rejestracyjnych firmy (NIP, REGON oraz KRS lub wpis do EDG) na podany na stronie adres email.

X