Menu

Zmieniające się nawyki i przyzwyczajenia przewoźników

Zmieniające się nawyki i przyzwyczajenia przewoźników

Coraz większa liczba przewoźników zmienia swoje nawyki i przekonania, i warsztatom zleca nie tylko nieprzewidzianą naprawę własnych pojazdów, lecz również ich konserwację i dogląd. Wynika to przede wszystkim z prowadzonej przez Rosję polityki oraz stosowanych wobec niej sankcji UE. Tym samym zmiana kierunków przewozów towarów ze wschodu na zachód w sytuacji, gdy ciężarówki rzadko wracają do Polski lub nie wracają do niej wcale, powoduje wiele niedogodności w zakresie serwisowania i naprawy pojazdów.

Zmiany nawyków i przekonań wynikają z faktu, iż firmy transportowe znajdują wiarygodnych partnerów w Europie Zachodniej i zlecają im naprawę, konserwację i serwisowanie własnych pojazdów. Ponadto, po zaistnieniu możliwości przeprowadzenia przeglądu technicznego pojazdów o polskiej rejestracji w Niemczech, konieczność co najmniej raz w roku wrócić do kraju zniknęła zupełnie.  

Jednym z takich partnerów jest serwis ciężarówek i przyczep „Voltronas” – firma od czterech lat pomyślnie działająca na terenie Belgii. Pierwszym z największych wyzwań, przed jakim firma stanęła na początku swej działalności i któremu udało się sprostać, było zdobycie zaufania klientów. Zadecydowało to o tym, że od początku swej działalności menadżerowie firmy stawiali wysokie wymagania wobec siebie i do swego zespołu zaprosili tylko bogate doświadczenie posiadających specjalistów. Klienci nie zostali wobec tego obojętni. Dlatego obecnie firma cieszy się świadczeniem usług na szeroką skalę, dobrym imieniem i zaufaniem ponad 300 firm transportowych.

W październiku 2017 roku serwis „Voltronas” wprowadził się do nowych przestronnych pomieszczeń na skrzyżowaniu tras E42 i E19, zapewniając bardzo wygodny dostęp i duże pole manewrowania dla ciężarówek. Dokładny adres serwisu, to Chemin Royal 10, Zone B, Feluy-Seneffe, B-7181, Belgia (współrzędne serwisu: 50.537194,4.198337). Obszar do świadczenia usług naprawy pojazdów to aż 1200 m kw., magazyn – ponad 350 m kw. Ponadto, przestronna strefa odpoczynku dla kierowców, duży parking dla ciężarówek, myjnia, obok samoobsługowa stacja paliw „Total”. W pomieszczeniu w pobliżu stacji paliw znajduje się restauracja.

„Voltronas” współpracuje zarówno z dużymi graczami przemysłu przewoźniczego, zarządzającymi dużą liczbą pojazdów, jak i z mniejszymi firmami transportowymi. Realizowany przez firmę program lojalnościowy zapewnia uczciwe podejście do każdego klienta. Dlatego też każdy klient ma możliwość otrzymania indywidualnego pakietu usług wraz z przysługującymi rabatami.
Rygorystyczne wymagania UE i grzywny, przyznawane kierowcom z powodu zaniedbania systemu pracy i odpoczynku, zmuszają do nieustających poszukiwań rozwiązań i sposobów optymalnego wykorzystania harmonogramów pracy kierowców. Usługa serwisu „Voltronas” charakteryzuje się m.in. tym, że nawet 95 proc. pojazdów zostaje naprawionych tego samego dnia. Jest to wyraźna korzyść dla kierowców – oszczędność czasu na przewóz towarów.

Zaufanie, w każdym znaczeniu tego słowa, stanowi podstawową wartość firmy. Toteż dobre relacje pracownicze wzbudzają zaufanie do całego zespołu, co niewątpliwie wpływa na jakość prowadzonej działalności i świadczonych usług. Warunki zaufania determinuje wieloletnie doświadczenie wykwalifikowanych mechaników oraz menadżerów „Voltronas”, które też gwarantuje wysoką jakość wykonywanej przezeń pracy. Pozwoliło to osiągnąć wyjątkowe wskaźniki skuteczności i fachowości – prawdopodobieństwo wystąpienia wady w naprawie nie sięga 1 procentu. Firma jest niezmiernie dumna z tego osiągnięcia, ale nie stoi w miejscu i wiele uwagi poświęca ulepszaniu i doskonaleniu procesów zarządzania i obsługi klienta.

Zainstalowany nowoczesny program planowania harmonogramu prac serwisowych i naprawczych pozwala sprawnie i dokładnie zaplanować zamówienia, naprawy, zarządzać magazynem i zasobami ludzkimi. W bazie danych natomiast przechowywane są informacje odnośnie wykonanych prac i wymienionych elementów pojazdów.

Menadżerowie serwisu „Voltronas”, a także mechanicy obsługują klientów w językach: polskim, rosyjskim, angielskim i francuskim. Pozwala to uniknąć wszelkich nieporozumień w momencie realizacji zleceń naprawy pojazdów w przypadku konieczności komunikowania się z kierowcami w celu określenia usterek, ich objaw i okoliczności.

Kierowcom zapewniono dostęp do przestronnej strefy odpoczynku, zaopatrzonej w telewizor, bezpłatny dostęp do Wi-Fi oraz nielimitowaną kawę. Można tu sporządzić kopie dokumentów bądź po ich zeskanowaniu wysłać je do biura w Polsce. Świadczona jest również usługa dostarczania małych paczek. Toteż przez całą dobę w dowolnym czasie kierowcy mogą bezpiecznie przechowywać, zostawić bądź odebrać adresowane do nich paczki.
Działalność transportowa nie jest możliwa bez firm remontowo-serwisowych, dlatego też „Voltronas” pokłada wszelkie starania i dąży do miana niezawodnego partnera dla firm transportowych nie tylko w zakresie usług naprawczych, lecz także w zakresie dostarczania dodatkowego pakietu niezbędnych usług.

„Voltronas”
Dyrektor komercyjny
Ernestas Urbonavičius
+370 626 67688
ernestas@voltronas.lt
www.voltronas.be

X